Bir Maçta Yaşanacak En Dumur Olay

bir Galatasaraylı olarak, Fenerli bir kaç arkadaşla 23 kasım 2006 Fenerbahçe Palermo maçına gittim. Telsim tribünü denen tribünde maçı seyrediyoruz. Tüm tribünler Fenerli taraftarlarla dolmuş ve herkes şarkılarını söylüyor. Ben de sessiz sessiz ortama bakıyorum, maçı seyrediyorum. Bir ara bütün stat Galatasaray'a giydirmeye başladı. Küfür ediyorlar Galatasaray'a. Tam bu sırada, Lafmacun.org'tan arkadaşım fanatik Fenerli Chuck bana dönerek gayet de yüksek sesle "Abi size de böyle küfür ediyoruz ama kızmıyorsun dimi" dedi. Bu cümleyle birlikte (4,4) karesinde ben olmak üzere 7x7 matris alanındaki tüm taraftarlar bana döndü. İçlerinden biri "Vaaay burada bir cimbomlu varmıış" diyecek diye ödüm kopuyor. "Abi napıyon yaa. sussana" demek istiyorum. Yutkunuyorum, terliyorum, kızarıyorum. Elimdeki çekirdekleri üçer beşer atıyorum ağzıma. O sırada bir pozisyon oluyor, herkesin dikkati oraya toplanıyor. Olay geçiyor, ucuz kurtuluyoruz. O dakikalarda yiyeceğimiz bir gol hayatımdaki çok şeyi değiştirebilirdi. Yapma Volkan, yapma Rüştü.

Read Users' Comments (0)

0 Response to "Bir Maçta Yaşanacak En Dumur Olay"