İstanbul'dan Ayrılma Korkusu

Bugünlerde hayatımda farklı bir kapı açıldı. Geçmek için reddedemeyeceğim bir kapı bu. İzmir şehrine yerleşmek ve orada özel bir firmada üst düzey müdür olarak çalışmak gibi bir teklif geldi bana ve gerekli şartları konuştuktan sonra kabul ettim. Kabul ettim ama hala daha içimde bir burkuntu var. Sebep, sevgilim İstanbul'dan ayrılmak.

İzmir gibi modern ve yaşamın içinde kıpır kıpır
bir şehre de gidiyor olsam İstanbul'dan ayrılmak koyuyor insana. Doğduğum, büyüdüğüm şehir İstanbul. Sevdiğim şehir İstanbul. Her türlü çilesiyle, stresiyle vazgeçilmez bir şey İstanbul.

Kader bir çok kez beni ayırdı bu şehirden. Fen Lisesini kazanıp Edirne'ye, üniversiteyi kazanıp Balıkesir'e gittim. Askerlik hizmeti için Ankara'ya da yolum düştü bir süre. Ama hepsinde de özletti kendisini İstanbul şehri. Onsuz olamayacağımı çoğu kez anlamıştım.

Ve maalesef şimdi de hayat mücadelesi için İzmir'e gidiyorum. Hem de bu sefer geri dönüşü de zor bir yoldayım. Kısmetse evlenip oraya da yerleşeceğim. İş ve ev gibi iki büyük kavramı taşıyacak olan İzmir, İstanbul'dan ayrılma korkumu hiç bir şekilde bastıramıyor. Artık önümüzdeki maçlara bakacağız.

Read Users' Comments (0)

0 Response to "İstanbul'dan Ayrılma Korkusu"